تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چینی‌ها با بازار گوشی موبایل قهر کردند

  • کد خبر: ۱۴۷۹۴۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
چینی‌ها با بازار گوشی موبایل قهر کردند
کندی رشد اقتصادی و محتاط شدن مصرف کنندگان برای هزینه بیشتر، باعث شد فروش تلفن هوشمند چین در سال ۲۰۲۲، برمبنای سالانه، ۱۳ درصد کاهش پیدا کند که بزرگترین کاهش در یک دهه گذشته بود.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه تحقیقاتی آی‌دی‌سی (IDC) اعلام کرد مجموع گوشی‌هایی که طی سال میلادی گذشته، در چین فروش رفت، به ۲۸۶ میلیون دستگاه رسید که پایین‌ترین میزان از سال ۲۰۱۳ بود و برای نخستین بار، فروش سالانه گوشی در چین به زیر ۳۰۰ میلیون دستگاه رسید.

سازنده چینی ویوو (Vivo)، با سهم بازار ۱۸.۶ درصدی، پرفروش‌ترین برند بود و مجموع فروشش، بر مبنای سالانه ۲۵.۱ درصد کاهش پیدا کرد.

برند آنر (Honor) دومین برند پرفروش بود و فروش این شرکت، بیش از ۳۴ درصد افزایش یافت.

شرکت اپل و اوپو (Oppo)، به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند. فروش اپل بر مبنای سالانه ۴.۴ درصد کاهش یافت، اما عملکرد این شرکت در مقایسه با رکود بازار، مطلوب بود.

به گفته محققان، با وجود این که اپل در سه ماهه چهارم، برند پرفروش بود، اما فروش آیفون بر مبنای سالانه، به دلیل مشکلات زنجیره تامین که ناشی از اختلال تولید شرکت تایوانی فاکسکان در شهر ژنگژو بود، کاهش پیدا کرد.

تدابیر سخت‌گیرانه چین برای کنترل شیوع کووید ۱۹ که در بهار سال ۲۰۲۲ در شهر‌های متعدد تشدید شد، اقتصاد این کشور را به شدت متاثر کرد و ضعیف‌رین عملکرد اقتصادی این کشور در حدود نیم قرن اخیر را رقم زد.

بر اساس گزارش رویترز، کاهش شدید فروش تلفن هوشمند در چین، مشابه وضعیت بازار جهانی است. طبق آمار آی‌دی‌سی، فروش جهانی تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۲، به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دستگاه رسید که پایین‌ترین میزان از سال ۲۰۱۳ بود و بر مبنای سال به سال، بیش از ۱۱ درصد کاهش نشان داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->